Custom Event Setup

×

Click on the elements you want to track as custom events. Selected elements will appear in the list below.

Selected Elements (0)
    Přejít na obsah

    Košík

    Váš košík je prázdný

    Zásady vrácení peněz a reklamace

    REKLAMACE

    Pokud v tvojí objednávce chyběl nějaký produkt, jednoduše nás kontaktuj na info@lashable.cz, zboží dopošleme na vlastní náklady.

    Na reklamaci vzniká nárok v těchto případech:

    Vadný produkt  - u produktu se projeví vada do 24 měsíců od převzetí (kdy se zboží považuje za vadné, blíže upravují ochodní podmínky.

    Vadné plnění objednávky - chybně dodané zboží, chyba v množství, zboží neodpovídá popisu atp. 

    Na reklamaci nevzniká nárok v případě:

    Obvyklého opotřebení zboží po prvním použití - prodávané zboží (umělé řasy) jsou výrobkem určeným pro jedno použití, a za vadu se tak nepovažuje obvyklé opotřebení řas po prvním použití, po němž prodávající negarantuje zachování jejich původních vlastností a jakosti.

    Jak postupovat?

    1. Žádost o reklamaci zašli na info@lashable.cz - do předmětu uveď číslo objednávky, (např. #1234 - reklamace)
    2. Zašleme ti štítek pro zpětnou zásilku, zboží předej na nejbližším podacím místě Zásilkovny

    Po obdržení zboží vystavíme potvrzení o reklamaci. O reklamaci rozhodneme bezodkladně, vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude trvat déle než 30 dní.

    Jak předat balíček na pobočce Zásilkovny?

    1. Vyber si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň i podacím místem (najdeš v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informace najdeš ZDE.
    2. Předej dobře zabalené zboží na pobočce.
    3. Uchovej podací lístek. Ten by byl třeba při případném problému s doručením nebo při poškození zásilky v přepravě.
    4. V případě oprávněné reklamace je pro tebe zpětná zásilka zdarma. 


    VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ   

    Nepoužité zboží u nás můžeš bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.

    Z povahy našich produktů není možné uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení a výměna) dle ust. § 1829 a násl. občanského zákoníku u zboží, které bylo vyňato z obalu (zboží, ze kterého byla sejmuta ochranná samolepka).

    Jak postupovat a co je dobré vědět?

    1. Kontaktuj nás prosím s požadavkem na info@lashable.cz
    2. Zašleme ti štítek pro zpětnou zásilku, zboží nám zašli nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. V případě nesplnění podmínek vrácení si vyhrazujeme právo odmítnout vrácení/převzetí zboží.
    3. V případě odstoupení od kupní smlouvy hradí náklady na vrácení zboží zákazník.
    4. Do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy vrátíme cenu zboží včetně nákladů na dodání, a to stejným způsobem, jakým jsme je od tebe přijali.
    5. Jestliže jsi zvolil(a) jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme ti náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
    6. Pokud byl společně se zbožím poskytnut dárek, tak v případě odstoupení od kupní smlouvy pozbývá darovací smlouva ohledně dárku účinnosti a jsi tak povinen/povinna spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.

    Jak předat balíček na pobočce Zásilkovny?

    1. Vyber si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň i podacím místem (najdeš v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček nalezneš ZDE.
    2. Předej dobře zabalené zboží na pobočce.
    3. Uchovej podací lístek. Ten by byl třeba při případném problému s doručením nebo při poškození zásilky v přepravě.

    *Za zpětnou zásilku je v případě vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) účtován poplatek 79 Kč (4,20 Euro za zásilky z SK) za dopravu. Cena za zpětnou dopravu bude stržena z vratné částky.