Přejít na obsah

Košík

Váš košík je prázdný

Zásady vrácení peněz a reklamace

REKLAMACE

Pokud v tvojí objednávce chyběl nějaký produkt, jednoduše nás kontaktuj na info@lashable.cz, zboží dopošleme na vlastní náklady.

Na reklamaci vzniká nárok v těchto případech:

Vadný produkt  - u produktu se projeví vada do 24 měsíců od převzetí (kdy se zboží považuje za vadné, blíže upravují ochodní podmínky.

Vadné plnění objednávky - chybně dodané zboží, chyba v množství, zboží neodpovídá popisu atp. 

Na reklamaci nevzniká nárok v případě:

Obvyklého opotřebení zboží po prvním použití - prodávané zboží (umělé řasy) jsou výrobkem určeným pro jedno použití, a za vadu se tak nepovažuje obvyklé opotřebení řas po prvním použití, po němž prodávající negarantuje zachování jejich původních vlastností a jakosti.

Jak postupovat?

  1. Žádost o reklamaci zašli na info@lashable.cz - do předmětu uveď číslo objednávky, (např. #1234 - reklamace)
  2. Zboží předej na nejbližším podacím místě Zásilkovny

Po obdržení zboží vystavíme potvrzení o reklamaci. O reklamaci rozhodneme bezodkladně, vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude trvat déle než 30 dní.

Jak předat balíček na pobočce Zásilkovny?

  1. Vyber si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň i podacím místem (najdeš v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informace najdeš ZDE.
  2.  Zabal zboží a na pobočce nadiktuj kód 91316752.
  3. Uchovej podací lístek. Ten by byl třeba při případném problému s doručením nebo při poškození zásilky v přepravě.
  4. V případě oprávněné reklamace je pro tebe zpětná zásilka zdarma. 


VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ   

Nepoužité zboží u nás můžeš bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.

Z povahy našich produktů není možné uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení a výměna) dle ust. § 1829 a násl. občanského zákoníku u zboží, které bylo vyňato z obalu (zboží, ze kterého byla sejmuta ochranná samolepka).

Jak postupovat a co je dobré vědět?

  1. Kontaktuj nás prosím s požadavkem na info@lashable.cz
  2. Zboží nám zašli nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. V případě nesplnění podmínek vrácení si vyhrazujeme právo odmítnout vrácení/převzetí zboží.
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy hradí náklady na vrácení zboží zákazník.
  4. Do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy vrátíme cenu zboží včetně nákladů na dodání, a to stejným způsobem, jakým jsme je od tebe přijali.
  5. Jestliže jsi zvolil(a) jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme ti náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  6. Pokud byl společně se zbožím poskytnut dárek, tak v případě odstoupení od kupní smlouvy pozbývá darovací smlouva ohledně dárku účinnosti a jsi tak povinen/povinna spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.

Jak předat balíček na pobočce Zásilkovny?

  1. Vyber si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň i podacím místem (najdeš v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informace najdeš ZDE.
  2.  Zabal zboží a na pobočce nadiktuj kód 91316752.
  3. Uchovej podací lístek. Ten by byl třeba při případném problému s doručením nebo při poškození zásilky v přepravě.
Za zpětnou zásilku je v případě vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) účtován poplatek 79 Kč (4,20 Euro za zásilky z SK)* za dopravu. Cena za dopravu bude stržena z vratné částky.