Zásady vrácení peněz a reklamace
REKLAMACE
Pokud v tvojí objednávce chyběl nějaký produkt, jednoduše nás kontaktuj na info@lashable.cz, zboží dopošleme na vlastní náklady.
Na reklamaci vzniká nárok v těchto případech:
Vadný produkt - u produktu se projeví vada do 24 měsíců od převzetí (kdy se zboží považuje za vadné, blíže upravují ochodní podmínky.
Vadné plnění objednávky - chybně dodané zboží, chyba v množství, zboží neodpovídá popisu atp.
Na reklamaci nevzniká nárok v případě:
Obvyklého opotřebení zboží po prvním použití - prodávané zboží (umělé řasy) jsou výrobkem určeným pro jedno použití, a za vadu se tak nepovažuje obvyklé opotřebení řas po prvním použití, po němž prodávající negarantuje zachování jejich původních vlastností a jakosti.
Jak postupovat?
- Žádost o reklamaci zašli na info@lashable.cz - do předmětu uveď číslo objednávky, (např. #1234 - reklamace)
- Zboží předej na nejbližším podacím místě Zásilkovny
Po obdržení zboží vystavíme potvrzení o reklamaci. O reklamaci rozhodneme bezodkladně, vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude trvat déle než 30 dní.
Jak předat balíček na pobočce Zásilkovny?
- Vyber si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň i podacím místem (najdeš v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informace najdeš ZDE.
- Zabal zboží a na pobočce nadiktuj kód 91316752.
- Uchovej podací lístek. Ten by byl třeba při případném problému s doručením nebo při poškození zásilky v přepravě.
- V případě oprávněné reklamace je pro tebe zpětná zásilka zdarma.
VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ
Nepoužité zboží u nás můžeš bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
Z povahy našich produktů není možné uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení a výměna) dle ust. § 1829 a násl. občanského zákoníku u zboží, které bylo vyňato z obalu (zboží, ze kterého byla sejmuta ochranná samolepka).
Jak postupovat a co je dobré vědět?
- Kontaktuj nás prosím s požadavkem na info@lashable.cz
- Zboží nám zašli nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. V případě nesplnění podmínek vrácení si vyhrazujeme právo odmítnout vrácení/převzetí zboží.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy hradí náklady na vrácení zboží zákazník.
- Do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy vrátíme cenu zboží včetně nákladů na dodání, a to stejným způsobem, jakým jsme je od tebe přijali.
- Jestliže jsi zvolil(a) jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme ti náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
- Pokud byl společně se zbožím poskytnut dárek, tak v případě odstoupení od kupní smlouvy pozbývá darovací smlouva ohledně dárku účinnosti a jsi tak povinen/povinna spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.
Jak předat balíček na pobočce Zásilkovny?
- Vyber si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň i podacím místem (najdeš v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informace najdeš ZDE.
- Zabal zboží a na pobočce nadiktuj kód 91316752.
- Uchovej podací lístek. Ten by byl třeba při případném problému s doručením nebo při poškození zásilky v přepravě.